NEWS

supported by Mondriaan Fund from 01-12-2024 till 30-11-2028 !

--------------
series of four flip books 
limited edition of 30, each numbered and signed
€ 39 apiece
flip book drone performance registration April 30 2024

flip book drone performance registration June 27 2024
flip book drone performance registration in the snow on February 8 2023
flip book drone performance registration in the snow on January 18 2024

--------------
--------------


Invitation: concert by Hekla Magnúsdóttir

For the public program of the exhibition Vleeshal Art Prize: Femke Gerestein, Moving Through Thin Places, curator Martha Jager has invited Icelandic thereminist, composer and vocalist Hekla Magnúsdóttir for a concert at Vleeshal.

Magnúsdóttir plays the theremin, a frictionless instrument that translates frequencies into pitch and volume by the movement of hands between two antennas. The resulting sound is uniquely multilayered and ranges from eerie high pitched spectral weeps to deep throbbing resonant bass howls. The ethereal and elusive nature of Magnúsdóttir’s compositions, which are quite literally played ‘in thin air’, touch upon themes highlighted in the exhibition Moving Through Thin Places. The concert at Vleeshal will consist of material from Magnúsdóttir’s latest album, paired with new and unreleased work.

Magnúsdóttir’s debut album, Á, released by Phantom Limb, was written and recorded in her home studio in Berlin, at a time when she was also taking care of her new-born son. Returning to Iceland, her music career continued with the mystical EP Sprungur, a horror score themed around glaciers, that was further developed in the Xiuxiuejar album, released in 2022. One of the most active representatives of the Icelandic music scene, Magnúsdóttir regularly receives accolades for her work in films and performs locally and globally, both solo and as part of major music ensembles.

When: 16.03.2024, 4pm - 4:45pm 
Where: Vleeshal, Middelburg 
Free entrance

NL
Uitnodiging: concert van Hekla Magnúsdóttir

U bent van harte uitgenodigd om aan te sluiten bij het concert van Hekla Magnúsdóttir op 16 maart om 16:00 uur in de Vleeshal. 

Voor het publieksprogramma van de tentoonstelling Vleeshal Kunstprijs: Femke Gerestein, ‘Moving Through Thin Places’ heeft curator Martha Jager de IJslandse thereminist, componist en vocalist Hekla Magnúsdóttir uitgenodigd voor een concert in de Vleeshal.

Magnúsdóttir bespeelt de theremin, een frictieloos instrument dat frequenties vertaalt in toonhoogtes en geluidssterkten door de beweging van handen tussen twee antennes. Het resulterende geluid is uniek, gelaagd en varieert van griezelig hoge spectrale huiltonen tot diep bonzend resonerend basgeluid. Het etherische en ongrijpbare karakter van Magnúsdóttirs composities, die letterlijk in thin air worden gespeeld, sluit aan bij de thema's die naar voren komen in de tentoonstelling Moving Through Thin Places. Tijdens het concert in de Vleeshal kun je luisteren naar materiaal van Magnúsdóttirs laatste album, gecombineerd met nieuw en onuitgebracht werk.

Hekla's debuutalbum Á, uitgebracht door Phantom Limb, werd geschreven en opgenomen in haar thuisstudio in Berlijn, op een moment dat ze ook voor haar pasgeboren zoon zorgde. Terug in IJsland vervolgde ze haar muziekcarrière met de mystieke EP Sprungur, een horrorplaat met gletsjers als thema, die verder werd ontwikkeld in het album Xiuxiuejar, dat in 2022 werd uitgebracht. Hekla is een van de meest actieve vertegenwoordigers van de IJslandse muziekscene en ontvangt regelmatig lofbetuigingen voor haar werk in films en treedt lokaal en wereldwijd op, zowel solo als ook als deelnemer van grote muziekensembles.

Wanneer: 16.03.2024, 16:00 - 16:45 uur 
Waar: Vleeshal, Middelburg 
Gratis entree 


installation view 'Moving Through Thin Places', solo exhibition, Vleeshal, photo: Gunnar Meier 


Moving Through Thin Places
Vleeshal Center for Contemporary Art 
solo exhibition
28 January – 21 April 2024
curator: Martha Jager 
Middelburg NL 

Opening 27 January
Vleeshal cordially invites you to the opening of the solo exhibition Moving Through Thin Places by Femke Gerestein on Saturday 27.01.2024 from 5 pm – 7pm.
After the opening, there will be an opportunity to dine with us in the exhibition space. Our afterparty starts at 21:00 in Kaffee ‘t Hof.

Vleeshal Bus
The Vleeshal bus drives from Amsterdam via Rotterdam to Middelburg (and back):
14:15 Departure Amsterdam, Rijksakademie, Sarphatistraat
15:30 Stop Rotterdam, Metro station Kralingse Zoom
17:00 Arrival Vleeshal, Middelburg
Tickets for the Vleeshal bus
One-way ticket: € 10
Return ticket: € 15
Please email office@vleeshal.nl to reserve your ticket(s) and/or dinner.

Once every five years, Vleeshal awards the Vleeshal Art Prize to a promising artist from Middelburg (NL) to encourage the development of the artist’s work. Vleeshal appoints an external curator to select the winner and curate the accompanying exhibition. This time curator and artist Martha Jager has been invited. She chose Femke Gerestein as the winner of the 2023 Vleeshal Art Prize. Upon her first encounter with Gerestein’s work, Jager was reminded of Sylvia Plath’s poem ‘I Am Vertical’ from 1961. The title continues in the first sentence: ‘But I would rather be horizontal’. In the poem, Plath compares her distinct vertical stance to that of the non-human organisms which she admires, such as garden beds, as a way to question her role within the world and to articulate her desire to experience the opposite: the horizontal.
The work of Femke Gerestein is a poetic investigation of the body in time and place, as well as the body versus time and place, which echoes the sentiments and need for inclination brought forth by Plath. Preceded by performative acts in which Gerestein falls, jumps, rolls in or through the landscape or directly on paper, the detailed, almost forensic, large-scale drawings present us with an extensive archive of documentation of an existential journey into the self.
The solo show at Vleeshal, entitled ‘Moving Through Thin Places’, departs from the appreciation of Gerestein’s body of work as an archive of documentation of performative acts. It brings together new and existing works on paper, all featuring the artist’s body. As a local artist from Middelburg, and therefore well acquainted with Vleeshal, Gerestein welcomed the Vleeshal Art Prize to experiment with scale, materials and installation. This has resulted in not only the largest works on paper by the artist to date, but a change from her signature material of graphite to coloured pencil on semi-translucent vellum paper. Installed freely in the space, suspended between ceiling and floor, the works engage with the light and capture an energy that appears lighter than in earlier works. Through the juxtaposition of existing and new work, a dialogue on the conditions and constructs that shape identity - and the desire to distort or escape them - is evoked.
The exhibition contains twenty-seven works, installed as three series. The installation, developed in collaboration with architect Stefan Voets, encourages the viewer to meander through the works and move back and forth, to take in the details and endurance that constitute each work. As it is likely only upon closer inspection that you might decipher the imprints of the gas mask Gerestein had to wear to make the graphite works that form ‘Body Prints ‘22-’23’, realize the amount of time and pencils needed to produce the two large-scale works ‘Covered (vertebrae)’ and ‘Covered (in between shoulder blades)’ and discover how the installation of ‘Covered (my skin)’ forms a yardstick to the exhibition by mimicking Gerestein’s length.
--------------


De Vleeshal Kunstprijs 2023 gaat naar
... Femke Gerestein!
( English below )

Op zondag 22 januari maakte gastcurator Martha Jager bekend dat zij de Vleeshal Kunstprijs 2023 aan Femke Gerestein toekent.
'De levensgrote tekeningen - die Femke Gerestein van haar 'vallende' lichaam maakt - bezitten een diepe en donkere tederheid', aldus de curator. Ze brachten haar tot ontroering en riepen een van haar favoriete gedichten in herinnering: 'I Am Vertical' van Sylvia Plath. Het vallen van het menselijk lichaam en het loslaten staan in het gedicht centraal.
Volgens Martha Jager komen ambacht, representatie, performance en documentatie in het werk van Femke Gerestein op spannende wijze samen. De komende acht maanden gaan Femke en Martha een intensieve samenwerking aan die vertaald wordt naar een tentoonstelling in de Vleeshal. Deze tentoonstelling opent op 27 januari 2024. 


— ENGLISH —
Vleeshal Art Award 2023: Femke Gerestein
On Sunday, January 22, guest curator Martha Jager announced that the Vleeshal Art Award 2023 goes to Femke Gerestein!
The profound and dark tenderness that is present in Gerestein’s life-size, graphite drawings deeply touched Martha Jager. It reminded her of one of her favourite poems, ‘I Am Vertical’, by Sylvia Plath. The poem departs from the fall of the human body.
According to Martha Jager, Femke Gerestein’s work combines craft, representation, performance, and documentation in an exciting manner. Over the next eight months, Femke and Martha will engage in an intensive collaboration that will translate into a solo show in the Vleeshal, opening on the 27th of January 2024.

--------------




work in progress BIG ART 2022
--------------


L'Enfer c'est le Manque des Autres 
groepstentoonstelling met Bilal Bahir, Femke Gerestein, Jenny Ymker, Yves Velter
14/05/2022 – 12/06/2022
open op zaterdag en zondag van 14u tot 18u en op afspraak




--------------

drie beschouwingen over 
UP, DOWN and BELOW
solo 
FEMKE GERESTEIN
Galerie Getekend, Heerenveen
4 maart t/m 1 mei 2022 
TEKENEND VOOR FEMKE GERESTEIN
door Marije Bouman
voor Galerie Getekend 
5 april 2022
 
Bij Femke Gerestein (1982) is het tekenen een rituele aangelegenheid. Het complete lichaam wordt als teken- en/of studiemateriaal ingezet. Het lijkt een middel te zijn om tot een mystieke ervaring te komen, lijfelijk en intuïtief. Tegelijk is er een sterk analytische kant in haar die het gevoel, het lichaam en haar omgeving observeert en in beeld tracht om te zetten. Wanneer zij in uitvoerige details treedt, waarvoor je wel haast een meditatieve staat moet bereiken, komt automatisch ook de rust en concentratie in haar werk. Losse grootse gebaren wisselt zij af met minutieus fijn getekende voorstellingen. Daarbij gebruikt zij altijd grafietpotlood of –poeder.
Haar werkvlak is met regelmaat uitzonderlijk groot. Gerestein houdt van kunstenaarsresidenties waar zij in lange afzondering kan werken. Zij zijn bij uitstek geschikt om tot een verdieping en hoge concentratie van het werk te komen. Tijdens haar residentie in het Pompgemaal nabij Den Helder in 2018 registreerde zij haar eigen valbewegingen door middel van de zelfontspanner van haar fototoestel. Zij maakte deze actiefoto’s in de ruimte van het gemaal en in het gras daarbuiten. Er kwamen tekeningen uit voort waarbij haar lichaam in actie essentieel is, geheel met grafietpoeder overdekt en met een beschermingsmasker op tegen het stuivende grafiet dat giftig is. 
Door verschillende bewegingen van vallen, rollen en opstaan laat haar lichaam afdrukken achter op grote vellen papier. Van de foto’s van de vallende bewegingen maakte ze sjablonen om deze vervolgens met grafietpoeder te bewerken. Ze verschuift het sjabloon meerdere malen waardoor spiergroepen in het lichaam en beweging gesuggereerd worden. Het beschermingsmasker blijft in het uiteindelijke beeld meedoen, zij wil nooit herkenbaar in beeld komen. 
Opvallend is dat de springbeweging de meest losse tekeningen oplevert; het moment van nog gewichtloos zijn. Speciaal voor de expositie bij Galerie Getekend maakte zij deze donkere manshoge tekeningen waarbij de achtergrond met grafietpoeder er losjes in is gewreven. De figuur is in een kort moment zonder gewicht maar lijkt zich ook onder de grond te bevinden wat sterk met elkaar in tegenspraak is. Daar is zij een meester in. 
Er is iets existentialistisch in alle werken die bij Galerie Getekend en op de website van Femke Gerestein te zien zijn. De springende, vallende of liggende figuur strijdt om in harmonie te komen met zichzelf en de omgeving. De titel van de tentoonstelling ‘Up, down en below’ is daarin veelzeggend.

UP, DOWN and BELOW
solo 
FEMKE GERESTEIN
Galerie Getekend, Heerenveen
4 maart t/m 1 mei 2022 



HET VALLEN EN OPSTAAN VAN FEMKE GERESTEIN
Jurjen K. van der Hoek
15 april 2022

Is het springen, is het vallen, zweven. Het is los van de grond. Een bevroren moment van nergens te zijn. Tussen hemel en aarde. In de springbeweging ligt het genot van het gewichtloos zijn. Volledig vrij. Onafhankelijk. In die ene tel. Uit jezelf kun je geen vogel zijn en verdwijnen achter de horizon. Want na de sprong, het opwaarts bewegen, trekt de aarde weer, de zwaartekracht. Laat voor even het lichaam gaan en neemt het daarna weer over. Het lichaam geeft zich over. Over aan het moment van los zijn om daarna opnieuw gebonden te worden. De extase van de transitie. Van afhankelijk naar vrij en terug. Het lijf wordt dan opgenomen door de omgeving, is er onderdeel van. Omdat het zich wil verschuilen. Los van alles maar er toch onderdeel van zijn. Niet gezien worden maar er wel zijn.

Die beleving ondervind ik in de tentoonstelling van Femke Gerestein bij Galerie Getekend. De rondgang is een innerlijke ervaring, spirituele beleving van de realiteit. Maar weet ik wat ik zie. Beschouw ik de juiste sfeer. Het is eerder het gevoel dat bij de waarneming aansluit, één wordt met de werkelijkheid. Mijn gevoel. Het willen zijn boven machten en krachten, lichtzinnig, luchtig. Volledig los van alles. In denken en zijn. Dat kan in dit moment. Dat verstijfde moment. De geconserveerde tel. Het in gedachten zweven tussen de zwarte wanden van de galerie, van compositie naar compositie. 
Up, down and below. Omhoog in het springen, los van de grond. Down is het zweven, maar de aarde roept. En bij below verschuilt het lichaam zich onder struiken, tussen stenen of bedekt zich met algen. Gerestein noemt haar tentoonstelling zo: op, neer en verscholen.
Om te tekenen gebruikt ze wel haar eigen lichaam als materiaal. Ze is haar eigen model. Dat eigen lichaam is het object. Maar ze maakt geen zelfportretten, want onherkenbaar blijft ze, een ding. De foto’s van haar onbedekte lichaam vormen wel de mallen voor inspiratie en sjablonen om te bewerken. Op de computer trekt ze een raster, welk raamwerk op papier wordt overgezet, zodat ze precies weet hoeveel grijswaarde een bepaald vakje moet hebben. Ze focust op de finesse van het detail. Het resultaat is na belijning een wirwar van karakters, krommingen en strepen die met elkaar de tekening vormen. Op korte afstand lijkt het een abstracte werkelijkheid, maar doe ik een paar stappen terug dan komt de waarheid tevoorschijn.
Voor het zweven, de down, bedekt ze haar lijf met grafietpoeder als kwast die het papier bevlekt. Ze laat zich vallen, rolt over het oppervlak en staat op. Die bewegingen worden vastgelegd op het papier en waar nodig nog verder uitgewerkt. Het geeft een extra dimensie, want de dynamiek van de actie heeft uitdrukking. Ze rolt in de atmosfeer, komt los van zichzelf. Het is een meditatieve zelfbeschouwing. Een contemplatieve emotie.
Voor deze galerie, de zwarte geverfde wanden daarvan, maakte ze speciaal menshoog werk. Ik zie haar daar springen, opgaan in de sfeer en in een drieluik vrij dansen. De beweging in de atmosfeer zet de dynamiek van dit werk kracht bij. Met de hand heeft ze als ondergrond grafiet op het papier aangebracht, daarover schaduwbeelden ofwel lijfafdrukken gezet. 
Bij Galerie Getekend gaat het werk van Femke Gerestein ook om het begrip below. Wanneer ik voor dat werk sta lijkt het een landschap dat op detail is uitgewerkt. Iedere steen, elk blad is breedvoerig afgebeeld. Elke kiezel en iedere nerf kan ik met de blik aanraken. Dit vergt uiterste concentratie om weer te geven en diepe aandacht om waar te nemen. Kom ik nader, verlies het grote geheel uit het oog raak ik gefascineerd door het detail. Dan komt er opeens een voet uit de chaos tevoorschijn. En een hand. Ik ontwaar de vorm van een lichaam. Daar ligt een mens in de branding, onder de vegetatie. Gerestein verdwijnt in haar werk, gaat op in de omgeving. Maar lost niet helemaal op, er blijft een handreiking, een voetspoor. Ze verstopt zich en ik tel tot tien. Beleef eerst de omgeving om daarna het lichaam daarin te ontdekken. Haar werk is een spel van vallen en opstaan. Voor zichzelf om de afdruk vast te leggen, de voetafdruk in de kunst te zetten. Voor mij om een mystieke ervaring te beleven bij haar analytische observatie. Zo snijdt het mes aan twee kanten. 
Up, down and below. Tekenwerk, grafiet op papier, van Femke Gerestein bij Galerie Getekend, Stationsstraat 6 in Heerenveen. Tot en met 1 mei 2022.


Galerie Getekend
Heerenveen


opening expositie zondag 6 maart 2022

UP, DOWN and BELOW

solo  FEMKE GERESTEIN
t/m   1 - 5 - 2022    
Covered (Seaweed), 2021, grafiet op papier, 122 x 75 cm
U bent van harte uitgenodigd voor de opening van de solo-tentoonstelling Up, down and below van Femke Gerestein op zondag 6 maart van 14.00 - 17.00 uur in Galerie Getekend. De expositie wordt ingeleid door Gitte Brugman, cultuurredacteur van de Leeuwarder Courant en freelance fotograaf. Haar verhaal is vanaf 14.00 uur te zien op het YouTubekanaal van Galerie Getekend. 

Femke Gerestein (1982) tekent in groot en klein formaat haar lichaam - soms zichtbaar soms verhuld - in een landschap of zwevend in een ondefinieerbare ruimte. Zelf zegt ze hierover: "Voor de werken die ik in Galerie Getekend toon, heb ik mijn lichaam vastgelegd in actie. In sommige werken ben ik prominent aanwezig. Ik fotografeerde mezelf in een beweging die ik heel vaak herhaalde om het juiste beeld en de gewenste intensiteit te verkrijgen. In andere werken lig ik stil en verstopt in mijn omgeving. Ik verdwijn er haast in. Aan de actie en aan de registratie daarvan ligt een proces vooraf waaruit de beweging voortkomt. Dat proces is persoonlijk en verweven met mijn leven en met mezelf. Ik zet mijn lichaam in als object dat ik in een bepaalde beweging, houding en vorm kan vastleggen. Een object met een buitenkant die een ander en ikzelf zie(t). Het is ook mijn lichaam waarmee ik een beweging, houding, vorm en mijn omgeving ervaar. Waarmee ik in de wereld sta. Een wereld en een lichaam waarmee ik me moet verhouden, waarin ik aanwezig wil zijn of juist helemaal niet."
Voor deze expositie werden werken van grafiet - in potlood of in poedervorm - op papier geselecteerd en een aantal nieuwe gemaakt voor op de bijna zwarte wanden van de galerie. 
"Grafiet is het materiaal waarmee ik de afgelopen tien jaar hoofdzakelijk werk. De foto’s dienen als basis, als beeldherinneringen aan de actie. De camera legt me vast vanuit het perspectief van een ander, met een blik van buitenaf. In grafiet bouw ik het beeld op van binnen uit. De intens beleefde ervaring en de daarmee gepaarde emoties verwerk ik in het grafiet. Dat betekent niet dat ik me tijdens het werken laat leiden door mijn emoties. Ik werk procesmatig, geconcentreerd, vaak met een streng grid en vaak maanden aan een werk."
Femke Gerestein studeerde in 2004 af aan de AKV/St Joost in Breda. Ze exposeerde in binnen- en buitenland. Haar werk was nog niet eerder in Friesland te zien. Ze woont en werkt in Middelburg en wordt ondersteund door het Mondriaan Fonds. 

Up, down and below is vanaf 4 maart te bekijken. U bent dan of op de openingsmiddag 6 maart van harte welkom en daarna natuurlijk iedere vrijdag en zondag tot en met 1 mei. Wilt u liever een privébezoek op een andere dag, dan kunt u een afspraak maken via info@galeriegetekend.nl.

Galerie Getekend
Stationsstraat 6
8441 AX Heerenveen
06  31963996
open: vrijdag en zondag 12 - 17 uur en op afspraak

www.galeriegetekend.nl

info@galeriegetekend.nl
mijn werk wordt van oktober 2021 tot en met maart 2022 mede mogelijk gemaakt door het Mondriaan Fonds (Corona overbrugging kunstenaar, eerder ontvangen voor maart tot en met juli 2021) 
from October 2021 till March 2022 my work is supported by the Mondriaan Fund (earlier I received a funding from March till July 2021)



Edition of 14 (each unique)
signed
graphitepowder on paper
various dimentions (max. 65 x 50 cm)
PRICE € 600
order: info@dewael15.art







ZM TEKENEN

ZM (Zeeuws Museum) Tekenen is de tekenclub van het Zeeuws Museum. ZM Tekenen begint deze zomer met een online programma. Iedere maand wordt een nieuwe kunstenaarsopdracht bij de online collectie gepubliceerd. ​​​​​​​Mijn filmpjes gaan over silhouetkunst.
ZM (Zeeuws Museum) Drawing is a drawing club of the Zeeuws Museum. ZM Drawing begins this summer with an online program. A new artist assignment about the online collection will be posted every month. My films are about silhouette art. 


KUNSTBEZORGD.NL

Derde serie op papier in het kader van Kunstbezorgd.nl, een initiatief van CBK Zeeland.  De originele werken zijn voor 100 euro per stuk (incl btw en verzendkosten) te koop. Neem bij interesse contact met mij op of kijk op https://www.cbkzeeland.nl/shop.
Third series on paper for Kunstbezorgd.nl, an initiative of CBK Zeeland. The original works are for sale for 100 euros each. Please contact me if you're interested or visit https://www.cbkzeeland.nl/shop.
Untitled, graphite on paper, 14,4 x 20,2 cm, 2021
Untitled, graphite on paper, 14,4 x 20,2 cm, 2021
Untitled, graphite on paper, 14,5 x 20,2 cm, 2021
Untitled, graphite on paper, 14,5 x 20,2 cm, 2021
Untitled, graphite on paper, 14,7 x 20,5 cm, 2021
Untitled, graphite on paper, 14,7 x 20,5 cm, 2021
Untitled, graphite on paper, 14,7 x 20,2 cm, 2021
Untitled, graphite on paper, 14,7 x 20,2 cm, 2021
Untitled, graphite on paper, 14,7 x 20,5 cm, 2021
Untitled, graphite on paper, 14,7 x 20,5 cm, 2021
Van mijn tweede serie op papier in het kader van Kunstbezorgd.nl, een initiatief van CBK Zeeland, maakte ik een korte animatie.  Deze serie is uitverkocht.
I've animated my second series on paper for Kunstbezorgd.nl, an initiative of CBK Zeeland. This series is sold out. 
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,4 x ± 23,4 cm, 2020
Mijn eerste serie (hieronder) in het kader van Kunstbezorgd.nl (CBK Zeeland) is uitverkocht. 
My first series (below) for Kunstbezorgd.nl (CBK Zeeland) is sold out.​​​​​​​
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite(powder) on paper, 23,9 x 20 cm, 2020
Untitled, graphite on paper, 20,3 x 14,5 cm, 2020
Untitled, graphite on paper, 20,3 x 14,5 cm, 2020
Untitled, graphite on paper, 20,3 x 14,5 cm, 2020
Untitled, graphite on paper, 20,3 x 14,5 cm, 2020
Untitled, graphite on paper, 20,3 x 14,5 cm, 2020
Untitled, graphite on paper, 20,3 x 14,5 cm, 2020
Untitled, graphite on paper, 20,3 x 14,5 cm, 2020
Untitled, graphite on paper, 20,3 x 14,5 cm, 2020
deze 4 werken (A5 formaat) zijn geselecteerd voor Tekenkabinet XS 2020 (www.tekenkabinet.nl)
these 4 works of mine (A5 format) are selected for Tekenkabinet XS 2020  (www.tekenkabinet.nl)
Back to Top